Tröttis!

Nu är jag duktigt trött!!!
Har börjat praktisera, är inne på andra veckan. Det går hyfsat bra, några misstag har man ju gjort, men hur ska man annars lära sig...
Hade hoppats på jobb, men det kan jag nog fetglömma, ganska många (om inte alla) företag har anställningsstopp. Jaja, lika bra det har ju ändå en hel termin kvar av skola när paktiken är över.
Ovanpå allt detta nya jobbar jag ytterligare 50%, dessutom jobbar Ola kväll hela veckan för de har dåligt med folk. Vilket innebär att han jobbar från lunch nån gång til 00.20 på natten, vilket i sin tur betyder att vi har inte träffats på hela veckan eftersom jag sover när han kommer hem och han sover när jag går. Kul!
Sen har vi lilla gumman. Jag hinner i princip hämta Diza på dagis hem och laga mat och gå och natta Diza, efter det får jag plocka undan lite och göra mig i ordning sen är det dags att gå och lägga sig. De dagarna jag jobbar efter praktiken så är vi hemma jättesent, men då har jag sån tur att Diza får mat hos mormor och morfar eller syrran eller vem det nu är som passar henne.
Men det går. Ska dock lägga till att jag har sagt upp mig från mitt jobb och slutar om ett par veckor. Men det var oxå ett tuft beslut att fatta för det innebär att vi får leva fattigt tills jag är färdig med skolan :-)

Imorron öppnar mediamark i Malmö. Så imorron kommer jag vara ännu tröttare, för de öppnar 06.00 så jag får åka dit innan jag kör till jobb. Det är ju lika bra att vara där när de öppnar annars hinner allt ta slut. :-)
Jaja, vi får väl se imorron bitti...

Kommentarer
Postat av: ninni

Tur att det finns folk som drar med dig på alla tosigheter eller??

Tack vare denna eskapad så fick ni en ny fin stor tv!! Puss och Kram!!!

2008-09-25 @ 12:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!