Trillade i trappan...

Imorse när jag väckte Diza behövde hon gå på toa, så som vanligt så tog jag ujpp henne och skulle bära henne nerför trappan, så de skulle gå lite fortare. På någon konstig vänster så trillade vi, jag måste ha trampat för långt ut på trappsteget eller nåt.
Tappade iaf fotfästet helt och hållet föll pladask. Samtidigt som jag skulle försöka skydda Diza så skulle jag försöka ta emot, annars kunde det gått riktigt illa. Var nära att jag slog i bakhuvudet för jag trillade så hårt. Stackars Diza blev helt förskräckt, jätteledsen men nog mest rädd. Hon slog sig lite på skenbenet. Själv så fick jag ont i handen, armbågen och hela baksidan på högra benet.
 Men vi överlevde... *hihi* 

Kommentarer
Postat av: Linda

skönt att det gick "bra"!



Kramar till er!

2008-09-03 @ 23:21:56
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!