Ny TV och Tv-spel...

Jodå, jag kom upp idag! Jag var på Mediamarkt klockan halv sju imorse. Fast syrran var värre hon var där redan KLOCKAN sex!!! 
Själv körde jag 06.19 och svängde in på parkeringen 06.31 *hahaha*
När jag går in genom ingången vem ser jag väl där om inte storasyster N och svåger J. Jag vet dessutom att syrran TVINGAT dit svågern :-) 

Jag köpte i alla fall en 42 tums tv för 6000 kr. Ett rätt överkomligt pris tycker jag. Visst är det mycket pengar men det är billigt för en 42". Utöver det så köpte vi guitar hero, det är så jäkla roligt det spelet. Spelade det hemma hos kusin A första och enda gången och direkt så sa jag o syrran att vi skulle ha ett sånt. Så vi passade på nu när det kostade 399kr i öppningserbjudande på Mediamarkt. 
Syrran ska ju så klart flasha och köpa en 52"...  Det är väl klart! :-)

Haha kan inte fatta att jag gick upp innan klockan sex på morgonen för att köra och göra av med över 6000 kr. Och allt detta innan jag ens varit och jobbat. Det var verkligen in i 190, få fatt på en säljare så jag kan köpa en tv, snabbt förbi tv-spels avdelningen och bort till kassan. In med grejorna i syrrans bil så hon kunde köra och dumpa grejorna hemma hos Ola, ringa och väcka honom (han har jobbat till 00.30 hela veckan) och köra direkt till jobb.
 Men så länge jag inte tänker på just hur mycket pengar ja gjort av med är jag helnöjd :-)
 Helt galet! 

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!