Otrevlig påhälsning

Just det, glömde...

Till råga på allt så har vi haft "påhälsning". Såg förra veckan när jag kom hem efter träningen att nån har varit på dörren, så den är lite uppbruten vid låset. Och det var ju jättekul att komma hem sent, själv med Diza och se det i det nattsvarta beckmörkret.
Det var nattsvart eftersom vår stora lampa vi har där ute hade vält. Nu har dock Ola satt upp den på nytt igen...
Vet inte om de blivit avbrutna eller nåt för de har ju inte kommit in i huset, men ändå, tror att de har vårt hus "under uppsikt" nu...

Så nu måste vi byta dörr och köpa larm...

Nä, börjar bli trött och fryser. Diza har somnat Ola är och jobbar, ska minsann krypa ner i soffan under filten och bara glömma bort att här behövs städas, är ändå svårt utan vatten.
Hmm, ska jag titta på Sex and the City -filmen (som jag inte sett än för Ola vill inte, får passa på när han inte är hemma hehe) eller ska jag se nya avsnitt av Greys Anatomy på datan??? Synd att inte One tree Hill och Gossip kommer förrän imorron...
Äh, jag börjar med Simpsons på tv6, det har precis börjat... :-)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack så mycket :)



Ser att du håller på att planera bröllop. Kul :) när ska du gifta dig?





Det där med bloggdesign är inte så svårt som det kan verka.. :)

2008-10-27 @ 21:51:17
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Sofie

Nämen.. Ni har redan gift er?? .. tyckte jag såg bilder här nånstans.. hmm.. ska genast gå in och kika mer :)

2008-10-27 @ 21:52:42
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Jag till Sofie

Ja :-)

Vi gifte oss den 2 augusti! Gud vad tiden går snabbt.

Bloggdesign verkar dock svårt, vet inte ens var jag ska börja haha

Tack för titten!

2008-10-28 @ 21:20:55
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!