Migrän

Gick tidigare från jobb idag eftersom jag har en sån fruktansvärd huvudvärk. Ska ta en migräntablett sen, men vill väna tills Diza gått och lagt sig efterso man blir så trött av dem...
Så funkar inte vattnet igen, vet inte va fan som är problemet denna gång... Så jag har inte kunnat fixa nån mat utan vi fick ta piroger från frysen som vi bakade i fredags. Vet bara inte hur jag ska göra imorron p lunchen... suck

På vägen hem från jobb var jag tvungen att köra och handla mat, väl där hittade jag en ROSA hink och en ROSA golvmopp. Jag var bara tvungen att köpa dem. Tycker bättre och bättre om rosa faktiskt, lite rosa detaljer piffar upp faktiskt. Det är en glad färg :-) 

Kommentarer
Postat av: Linda

Gillar att läsa din blogg för att få en liten inblick i ditt och familjens liv och leverne! Kram!

2008-10-08 @ 20:24:08
URL: http://limars.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack! Det samma, brukar kolla din blogg med :-) för som du sa få en inblick i itt liv.

Ha de bra! Kram

2008-10-09 @ 17:27:56
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!