Jag har köpt...

...Astrid Lindgrens Jul för ett tag sen, den tittar DIza på ofta. Hon tittar på den just nu och hon har redan sett den så många gånger att hon vet vad som ska komma.
Just nu är det Madicken. När Madicken, Elisabeth och deras pappa sitter och slår in julklappar så bränner Elisabeth sig på vaxet. 
Så tittade jag bort mot DIza och såg att hon satt och höll för öronen. Så kom då den där biten med Elisabeth och hon skrek: Aj! Jag brände mig!
Efter det släppte Diza locket för öronen. Det var så lustigt att se att hon väntade på att det skulle komma och visste precis vad som skulle ske :-)

Tur jag har henne. Hon lyser upp denna tillvaro när det är så oroligt so det är nu...

I lördags var vi nere hos syrran och hämtade en mini-tv som vi tänkte ha på DIzas rum, för vi är måttligt trötta på att titta på Pippi Långstrump. De kollade på Dans-VM där nere och Diza blev helt salig. Vid nåt tillfälle började hon dansa i full karriär, och det var i takt! Det var så roligt att se, hon är så musikaliskt begåvad vårt lilla barn:-)
Hon spelar alltid med morfar när han spelar gitarr, och hon sjunger jätteofta. 

Diza och hennes fötter
 
Min lilla ögonsten!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hon är så söt det lilla livet! =)

2008-10-14 @ 00:23:41
URL: http://limars.blogg.se/
Postat av: Anna HK

Jag älskar denna bild på Diza =)

2008-10-16 @ 08:04:09
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!