Årets bästaste nyhet!!!

Jag vet att detta ryktet har cirkulerat förr. Men denna gången är det från bra källor, från Warner Bros...

Läste detta på Starlounge:

"Rykten om en filmversion av den populära tv-serien "Vänner" har cirkulerat i Hollywood ända sedan den slutade sändas 2004.

Projektet har hittills inte blivit av eftersom Jennifer Aniston och Lisa Kudrow vägrat att ställa upp.  

Men enligt Hollywoodkällor till Starlounge har de båda skådespelerskorna nu ändrat sig och tackat ja till att medverka i filmen tillsammans med vännerna David Schwimmer, Courteney Cox, Matt LeBlanc och Matthew Perry.  

Därmed kan Warner Bros, som producerade serien, börja förbereda sig för en film.  

- Det är mycket möjligt att Warner Bros sätter igång och gör en "Vänner"-film, säger tv- och filmbolagets taleskvinna Jessica Zacholl till Starlounge.  

Hon understryker dock att det ännu inte finns något färdigt manus, och hon vill inte avslöja någon tidsplan för när filmen ska vara redo för biograferna.  

Jennifer Aniston har tidigare konsekvent tackat nej till att medverka i en filmversion av "Vänner". Den 39-åriga stjärnan har varit rädd att det skulle stjäla fokus från hennes filmkarriär och återigen placera henne i ett Rachel-fack. Men nu har hon alltså till slut bestämt sig för att gå med på planerna efter att ha sett framgångarna för sommarens stora succéfilm "Sex and the city"."

Fantastiskt underbart! Och blev Sex and the city stor? Ja, då kommer en Vänner-film att bli större!!! WOOHOO!!!
Vänner är klart bäst, även om jag fortfarande utan problem kan titta på mina Vänner- boxar så ser jag verkligen fram emot en film av tidernas bästa sit-com.
Som sagt årets bästa nyhet enligt mig!



Tidernas bästa sit-com




Kommentarer
Postat av: ninni

Tack för middan!!

Soffan e verkligen ursnygg och skön att sitta i!

Jag längtar oxå efter vänner filmen..Den som väntar på nått gott...

2008-10-05 @ 20:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!