ÄNTLIGEEEEENNN!!!!

Vi har fått igång vattnet idag!!! Helt fantastiskt underbart!
Det första jag gjorde var att diska undan all disk som stod och inte luktade jättegott...
Imorron ska jag tvätta undan jättebauta högen med tvätt som ligger och väntar, ja eller så mycket jag hinner efter job iaf.
Min fantastiska far, man och svärfar jobbade med det sista idag. Ola och pappa har faktiskt jobbat med det hela veckan de är verkligen förtjänta av en stor fet
layouts myspace

*Haha* Tycker ni inte?


Imorron efter jobb ska ja köra och handla pumpor har fortfarande inte gjort det... en Diza fyller ju snart år och då måste vi ju ha pumpor :-)
Förhoppningsvis hinner vi karva i den oxå.

Ok, de var allt för denna gången.
Kram
www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws

Kommentarer
Postat av: jocke

Det ejag som skriver från tokens data...

Vad härligt att det äntligen fungerar!!!!!

Pappsen tycker nog att det e lika skönt!!

Ring om du vill ha hjälp..Kram

2008-10-30 @ 09:07:49
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! vad roligt att höra, man får gratulera =) Har själv varit med om att vara utan vatten, men dock inte lika länge som ni =) Kram på er!

2008-10-30 @ 09:42:46
Postat av: Anna HK

Jag som kommenterade här innan, vet inte varför namnet och adressen envisas med att inte sparas..

2008-10-30 @ 09:43:36
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!