Mysigt värre :-)

Ok, äntligen har ja kommit em från jobb. Vi har ätit och precis satt oss i soffan. Det tog 40 minuter att köra hem från jobb, alltså dubbelt så lång tid som i vanliga fall. Det gick i 40 på motorvägen, och där var utryckning för det var nog någon som precis som åkt av.
Det var inte utan att man var lite orolig när man satt på jobb och tittade ut genom fönstret, det var längesen det snöade så mycket som det har snöat här idag. Men SÅ mysigt det är, tio gånger mysigare än när det regnar.
Man kommer riktigt i julstämning *hihi*
Beroendes på hur långt jag kommer på projektet denna helgen, detta är sista helgen innan inlämning, så ska jag försöka pynta lite. Åtminstone ljusstakarna...

Så efter maten tänkte jag; "varför lägga på en ny ren icke julig duk, när jag kan lägga på julduken" :-) 
Så det blev julduken som åkte på. Här är ett inte-så-bra foto på hur det blev...




Jag har själv sytt duken :-)
Jag är ingen stjärna på att sy precis, men visst är jag duktig!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du e dukig du! =)

2008-11-21 @ 19:46:54
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!