Lite bättre...

Nu har jag varit och besiktigat bilen. Fick ett blankt papper!!!
Vilka underbara killar där var på bilprovningen idag. Vet inte om det var för att det var en ung (!) tjej som kom in med en bil (för de var väldigt fnittriga!) eller om bilen verkligen är i tiptop skick *hihi* 
Men mig gör det desamma, för den gick igenom!!! 
Sen har jag bokat tid hos en ny nagelbyggare. Hon lät jättetrevlig. Jag torkar klart på mig att det var mitt fel hos den andra, men herregud alla kan väl försova sig! Jag har också jobbat inom serviceyrket och inte en enda gång har jag betett mig så mot en kund!

Och till sist vädret! Vilket konstigt väder vi har i Skåneland idag (igår oxå för den delen)!
Igår var det snöblandat, sen regn, sen lite storm, sen snöblandat OCH storm. Idag har det varit solsken, sen grått, sen grått och snö och nu har det slutat snöa igen, men det ligger kvar!

Diza blev överlycklig och skrek: Det snörar! Det snörar!
Vet ni att jag sa det på exakt samma vis när jag var i hennes ålder, det har min morbror berättat för mig. *ASG*

Men gud vad mysigt det är med snö! Hellre det än regn. Så sugen jag blir på att sätta upp adventsljusstakarna :-)
Men jag måste bli färdig med projektet först, så tyvärr blir det nog inte denna helgen (som jag brukar)...
Nä, nu måste jag gå och jobba! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!