JÄVLA IDOL!!!

Varför tittar jag på skiten???
Johan, Robin och Robin hängde löst. Då är där ju bara en som kan åka, eller hur?! Den personen är JOHAN! Men NÄÄÄÄ, den lilla råttan får stanna. SÅ nu får nån av de som VERKLIGEN KAN SJUNGA åka hem istället.

HUR KAN DE SKICKA HEM ROBIN ERIKSSON???

Han kan ju sjunga
till skillnad från skrik- Johan. Varför tittar jag på Idol? Bara retar mig ändå.
Jaja, man kan ju säga så här, jag hoppas Johan vinner, för då kommer det att gå sämst för honom :-)
Alla som är kvar är duktiga, förutom Johan han är inte redo, han skulle nog väntat nåt år till innan han fick va med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!