Fitnessboxning

Ikväll har syrran och jag varit på fitnessboxning. Det är så jäkla roligt synd bara att det bara är en dag i veckan, för det är ju inte alltid man kan just den dagen. Så det har resulterat i att vi missat de senaste gångerna. Det är för man har så mycket att göra med praktik och projektarbete, barn och hus osv osv...
myspace comments
Egentligen skulle jag sitta med projektet ikväll men jag pallar inte, har skitmycket kvar att göra men ikväll får jag ta en paus från det så är det bara. Klockan är för mycket för att sätta sig med det nu och jag MÅSTE lägga mig i tid idag. För hur trött jag än är så tog det mig flera timmar att somna igår, klockan var över två när jag somnade igår. Vilket innebär fyra timmars sömn...
Så jag har helt klart fått förlite sömn de senaste dagarna, det är väl för att jag har så mycket nu, mycket som cirkulerar i huvudet.

Nu har jag nattat Diza så nu ska jag ladda ner det nya One Tree Hill avsnittet, under tiden det laddar ska jag duscha sen ska jag gå och lägga mig.
Ola ska jobba över inatt (igen) så Diza får ligga hos mig i sängen, känns lite obehaligt att lägga henne i sin egen säng nu när vi haft inbrottsförsök två gånger på kort tid. Så nu när vi är ensamma får hon sova hos mig. Men det är ju bara mysigt :-)
Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: ninni

Vad gulligt av dig att lägga in bilden av mig när jag kickar loss!! :) Puss och kram julagran!!!

2008-11-19 @ 08:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!