Fest

I lördags var vi på fest, min kusin S och hennes, numera, man har varit på Fiji och gift sig. Hon har dessuom fyllt 25. Så kusinens syskon med respektive ordnade en fest för dem så i lördags blev de överraskade med en fest för att fira dessa båda saker. En mycket trevlig och rolig tillställning. Innan de kom dit fick alla gästerna titta på en film från deras vigsel, det såg så underbart ut, ljusblått hav och nästan vit sand. Så nu är min lilla kusin, som nästan är som en lillasyster till mig, gift har, köpt hus och är 25 år fyllda. Jag är jätteglad för deras skull. Det var inte så länge sen (3 månader) som jag själv gifte mig, och jag hoppas deras dag var lika underbar som vår var :-)
Avslutar med lite bilder från festen. Grattis S och D!

SURPRISE!!!
 


Så här fina var dem!
     


                   
Presentöppning


Tårtdags


Första dansen (som vi såg iaf) :-)


Cousy cous A och jag


Var tvungen att visa min klänning oxå, supernöjd med den :-)

Kommentarer
Postat av: annika karlsson

vad fin din blogg är jag skulle också vilja göra om min , är det svårt? du kunde ha hoppat bilden på oss

2008-11-03 @ 19:32:03
URL: http://annkika.blogg.se/
Postat av: Anna HK

Fina bilder du tagit =) You're smokin hot girl!

2008-11-03 @ 21:21:46
URL: http://annahk.blogg.se/
Postat av: Linda

du är vacker som vanligt! Kram

2008-11-03 @ 23:36:24
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!