Bad och solarium

Igår när jag körde hem ifrån jobb ringde jag till Ola, då var han och Diza nere hos syrran. Så fick jag reda på att syrran med familj skulle åka till badet. Så jag tvingade Ola att följa med oxå :-)
Så när grabbarna var och badade med barnen så gick syrran och jag och solade solarium. Och jag skojar inte om jag svettades en hel sjö... Det solariet måste ha varit bra :-)
Eftersom jag inte bokat tid, utan klämde in mig mellan kunder så fick jag stressa in i omklädningsrummet och duscha. Och trodde faktiskt att vi skulle hinna in och fota med mobilerna när de badade men tji fick vi.
De var färdiga strax efter oss.
Tanken var att jag skulle fota med digitalkameran, men den har vi tydligen tappat bort :-(
Men så kom jag på att jag fotat en gång tidigare på babysim, men de fotona ligger nog fortfarande på kameran *suck*...
Diza tyckte i alla fall att det var jätteroligt, hon hoppade från kanten och allt och det har hon inte gjort sen förra sommaren.
Vi avslutade kvällen med McDonalds. Det går tyvärr inte att förklara hur Diza är som person, för skulle jag försöka förklara det här hade hon låtit ouppfostrad, men grejen är att hon är "bara" två och hon beter sig mycket äldre än vad hon är, utan att själv veta om det. Hon kopierar sina äldre kusiner...
Men vårt lilla monster somnade i alla fall i bilen på vägen hem, så hon måste haft en kul dag (trots att hon inte ville klä ut sig till påskkärring) i alla fall :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!