Presentkort på H&M och Gina tricot!!!

Jag har gått med i något som heter GratisKläder. Det går i princip ut på att man ska amla poäng genom att besöka sidor eller värva folk. När man kommer upp i ett visst antal poäng så får man ett presentkort i den av ovanstående affärer man väljer.
Jag brukar vara väldigt skeptisk till sånt här så jag bevakade andra som blev medlemmar för att se om de verkligen fick några presentkort, och det fick de!
Nu har jag själv snart kommit upp i så pass många poäng att jag snart kan beställa mitt första presentkort!!!

Det är helt gratis, inget att förlora! Klicka här för att bli medlem och få 50 poäng direkt vid anmälan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!