Middag hos syrran

Igår hade jag en ordentlig migrän och kunde minsann inte somna. Tog en migräntablett men somnade inte förrän klockan var närmre halv fyra på morronen...
Vilket resulterade i att vi sov länge idag.
Så vi gick upp jag stack till gymmet och Ola och Diza till svärmor och svärfar. Sen åkte jag ner där en sväng, sen stack vi till mor och far. När vi va där ringde syrrabn och bjöd dem på mat, så sa jag: Jaha nänä, då kommer inte vi hit ikväll då :-)

Så nu ska jag i duschen sen ska vi ner till syrran hela klanen och käka (för brorsan är också där)...

Ska bli trevligt!

Ha de, peeps!

Kommentarer
Postat av: ninni

Kul att ni kom, roligare när ni gick :) :)

2008-12-06 @ 21:11:06
Postat av: Linda

Hoppas att ni hade en kul kväll och att värdinnan var trevligare in person än här... =)

2008-12-07 @ 22:11:17
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!