Dagens åkning!

Idag har vi äntligen fått åkt lite skidor/bräda! En stund på eftermiddagen fick vi åkt. Vi var först iväg med Diza på vårdcentralen eftersom hon är sjuk (såklart) och fick lite medicin till henne.
Sen kom vi hem, fikade lite och kastade oss i backen :-)
Jag har inga bilder på när Diza åker idag men ett par stycken på oss andra. Diza var dock lika duktig idag. Hon hade inga som helst problem med liften och sa till sin pappa när vi var i backen; Pappa, nu åker jag! Titta...
Så fick Ola snabba sig att stoppa henne. Hon är helt orädd alltså. Vill åka själv nerför backen och allt. Men hon åkte mellan Olas ben ner och höll i Olas stavar. Hon åkte ett par gånger tills hon blev trött sen kom mormor och hämtade henne med pulkan, för mormor hade redan åkt färdigt. Då såg det ut så här;

  
Diza blir hämtad av mormor...


Broren och Ola. Svårt att få bra bilder eftersom snökanonerna var igång.


Olly...


Utsikten efter halva backen, som sagt, svårt att få en bra bild...


Me, myself and I i backen på min bräda. (Vet inte vad som hände med denna bilden ser konstig ut...)


Det är bara brorsan och jag som åker bräda, resten åker skidor.


Brorsan (höger), Tindra syrrans tös (vänster) och syrrans man


Syrran

Far min var också med, men de bilderna jag tog på honom var helt omöjliga att se pga snökanonernas snö. Men ni vet att jag fotar mer, kommer att fotografera hela veckan :-)
Får ju passa på, man vet ju inte när man kommer upp hit igen...

Kommentarer
Postat av: Anna HK

Jätte fina bilder =) TACK snälla för det fina julkortet från er :D Kram till er alla!

2008-12-17 @ 10:12:43
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!