Morsdag

Morsdag var verkligen konstig i år! Varje morsdag varje år har vi ätit middag hemma hos mamma och pappa, men inte i år.
Jag hade fullt upp hela dagen, jag tror dock att det var undermedvetet. Lättare att hålla igång hela tiden...
Fast jag har mina egna fina fina flickor, så känns morsdag helt enkelt inte så viktig längre.

Men jag fick en fin dag! Jag blev väckt med frukost på sängen av mina fina. Diza hade gjort teckningar till mig. På den ena frågade hon mig om jag kunde se vad det stod, det stod något i stil med; OLAILÖ
Så sa hon ja mamma, det står nästan; Ola e slö!
Så jag fick mig ett gott skratt direkt på morgonkvisten ;-)

Sen fick jag paket! Detta var det i paketen;


Byxor från Race Marine och tröja från Warp

Tack mina fina, älskar dem!!

Sen mot kvällningen klippte jag några syrener, mammas och mina favorit blommor, och körde in med dem till Minneslunden.

En jobbig men bra dag!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!