Lugna gatan

Idag har det inte gått i många knop här hemma. Novalie och jag har slappat mest, när Novalie vilade passade jag på att titta på senaste avsnittet at The Secret Life Of The American Teenager, sen plockade vi undan disken och dansade lite ;-)

Sen var det dags att Hämta diza med kompis från dagis och ikväll är det fotbollsträning för Diza.

Eftersom det är så tråkigt väder idag kan jag bjuda på en bild från gårdagens verk. Vi handlade väster till krukorna därute. Fråga mig INTE vad blommorna heter ;-) Den enda jag känner till är murgröna ;-)

Jag är dock ganska nöjd!


Vår katt är en riktig linslus! Varje gång jag flyttade mig följde hon efter och ställde sig så hon kom med på bilden!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!