Gräsänka

Sedan igår är man gräsänka! Ola åkte till England för att se Manchester Uniteds sista match, på plats för att fira guldet! ;-)
Han fick den resan i present av mig och flickorna. Nu när han "femmar" och allt ;-)

Men det är ju inte som om man får gjort en massa när man är själv. Jag hade en massa planer på vad jag skulle göra men det ville sig inte riktigt...
Igår påbörjade jag att klippa gräset, men Novalie vaknade när jag klippt 1/3, så då fick jag ge upp. Sen var det dags för att bege sig till syrran för att vara barn-/ hundvakt.
Så vi var inte hemma förrän sent igår. Novalie var dessutom seg och somnade inte förrän halv nio ca. Jag hade planerat att foga kaklet i köket, men det orkade jag inte eftersom det blev så sent.

Idag bar det av på barnkalas för Dizen på Skattkammarön! Under tiden åkte Noavlie och jag till min kompis H och lunchade och umgicks.
Sen körde jag Diza till hennes kompis för lite lek, medan vi vuxna tog en kopp kaffe. Sen körde vi och hämtade Dizas nya fotbollskläder som jag beställt, jättefina!!
Hem och fixade kvällsmat, plocka undan i köket och nu *PHUH!" SOFFLÄGE!

Blev ingen klippt gräsmatta eller fogat kakel idag heller. Vi får hoppas att det går bättre imorron ;-)

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!