Flowergirl

Idag har det varit fullt upp.
Novalie, jag, syrran och Tino stack en snabb sväng till Burlövs center idag. Syrran skulle byta en tröja på Name It till Tino. Så passade jag på att kolla lite till Novalie. Hon fick två par piratbyxor som det hette när vi var små, men nu heter det väl bara korta tights ;-)
En randig kortärmad body och det bästa av allt ett par SOLBRILLOR :-)
Jag har letat efter såna minibrillor utan framgång (Diza hade ett par när hon var liten) men idag så!

Titta så fin hon är!

Novalie i sina blombrillor och sin söta Me and I klänning ;-)


De får inte sitta så länge men hon tycker de är ganska roliga!

På vägen hem från affären fick Novalie och Tino vars en bulle, som de tyckte var jättesmarriga. Så grät Novalie till och när jag tittade bak så blundade hon med bullen i handen. När vi sen skulle hoppa av bilen fann jag henne i denna positionen;



Sen bar det av på skräpplockardag på Dizas dagis! Jag tycker att det är bra att de gör barnen medvetna redan i dagisåldern om miljön. På skräpplockardagen får vi med oss en påse och handske (barnen får även ett band som de bär på sig) och dessutom är det tipsrunda med en massa frågor om miljö och återvinning, med alternativa svar.
Väldigt nyttigt tycker jag.
Sen grillades det korv på gården.


Diza plockade massor av skräp!

Sen var det snabbt hemåt för att byta om sen bar det av på fotbollsträning för Diza!

Imorgon får vi en tidig dag. Diza ska vara tidigt på dagis för de ska på utflykt imorgon :-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!