Dagens shopping

Idag körde vi in och lämnade bilen på service på morgonen. Syrran följde med och hämtade upp oss. Eftersom det var så tidigt på morgonen så passade vi på att köra till faster och fika frukost.
Sen bar det av till ett par affärer. Vi fick börja med Lindex eftersom Novalie var lite arg för jag hade klätt henne för varmt!! Hon var på väldigt dåligt humör, dessutom spydde hon ner sina byxor , och denna förvirrade mamman lär ju sig aldrig att ta med extrakläder...
Så jag fick köpa ett tunnare plagg till henne. Det blev markant skillnad i humöret kan jag säga ;-)

Hon fick denna söta jumpsuit;
Lindex Shop Online - Jumpsuit
Källa; Lindex shop online

Diza fick en bikini, jättesöt blommig med en liten kjol fastsydd i i underdelen.

Sen bar det av till Guldfynd. Både syrran och jag skulle ha presenter eftersom kidsen ska på kalas på söndag. Jag skulle egentligen inte ha något därinne, men jag sprang på den perfekta presenten.
Jag brukar inte göra så men Diza fick också samma sak. Hon blev lika förtjust i det som jag, så kunde hon ge det som ett "bästa vänner" halsband ;-)


Gulligt va?

Slutligen så köpte vi en jacka till pappan. Han saknade en vårjacka och "stackaren" ska åka till England imorgon, då kan han ju inte åka utan en vårjacka :-(


Ett av mina favoritmärken, Espirit.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!