Dagens Diza

Imorse strax innan vi skulle köra till dagis så kallade jag ner Diza från sitt rum. Då kom hon ner för trappan, med solbrillor på, sjungandes;
"Ja, jag rimmar på från undergroundnivå (okej, kanske inte undergroundnivå, men något liknande sa hon)
siktar mot toppen så långt jag kan nå
Åh jag..."

Ni vet, Mikrofonkåt (Septembers version) :-)

Jag höll på att dö :-D

Men hon var rätt cool idag, hon håller verkligen på att hitta sin egen stil!

När vi gick hemifrån hade hon även sin supercoola mörkgråa hatt, som hon hade på plåtningen ;-)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Fia

Vilken cooling =)

2011-05-23 @ 15:32:33
URL: http://www.sofsan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!