2011.05.09

Jag har börjat bli lite sugen på att blogga igen. När mamma åkte in på sjukhuset så försvann all inspiration och lust till att blogga.
Men även om vissa dagar är väldigt låga så känner jag att kanske jag ska försöka komma igång igen :-)

Mycket har hänt sedan jag bloggade sist, Diza har börjat i ett nytt fotbollslag (dock samma klubb), hon har haft två dansuppvisningar och hon är inne på sin sista månad på dagis innan sommarlov och skolstart!

Novalie har blivit hela 8 månader, hon är SÅÅÅ nära att börja krypa, hon pratar i massor och diggar till musik. Hon är ett RIKTIGT litet busfrö, dock inga tänder än, men det kommer.

Ola har fått en fotbollsresa av mig i present och han åker nästa helg. Då ska han se sista United matchen med en kompis (som också femmar i år). Ola har också gjort en del tårtor som jag ska visa er här i bloggen. Sen har vi bytat ytterdörren till en supersnygg (om jag får säga det själv) ny modell!

Jag har själv varit mycket sjuk. Jag håller på att tillfriskna från senaste omgången nu, som varat i en hel vecka hittills...
Jag har förlorat ett kilo till från graviditeten, vilket gör att jag har 6 kilo kvar nu. Men det ska gå!

Tyvärr har vi fått fler tråkiga besked och jag vill inte hänga ut någon i bloggen. Men jag vill att de närmst berörda ska veta att jag tänker på dem hela tiden och att jag finns här för dem om de behöver prata <3

Nu kommer jag inte på mer, men det kommer mera :-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!