En födelsedag!

Ola fyllde ju år i torsdags förra veckan. Det blev en del foton, men jag vill inte lägga ut foton på alla deltagare, men några foton från födelsedagen kan jag dela med mig av ;-)

Diza och hennes två största kusiner;

Jag tycker de är så lika att Diza skulle kunna vara syster till dem, eller hur? Diza har, dagen till ära, klätt upp sig ;-) Hon bestämde själv... Tights och en t-shirt och (icke att förglömma) smink... *eeehm* Ja, vi var ju hemma. Hon älskar att sminka sig den tösen. Jag försökte dessutom få på henne shorts eller kjol eller nåt, men icke...

Dessa fina blommor fick Ola av tjejerna;


De plockade dem själva, på vår "äng" ;-)

Han fick en massa annat fint också, han fick ju fotbollsresan och en vårjacka från Espirit från oss. Han fick ett stort parasoll från mina syskon och pappa, han presentkort på Jack and Jones och Espirit, och hjälp till nya träningsskor m.m

Bara en massa saker han önskade sig :-)

Har lånat bilder på tårtorna Ola gjorde från Olas Blogg, han har ju en blogg där han visar sina bakverk. Besök gärna Olas Hembageri





Tjingeling!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!