Tupperware party!

Idag var jag på tupperware party hos min barndomskamrat! Det var jättetrevligt, alltid lika roligt att träffa dem :-D Hur man än lovar sig själv att; "Denna gången ska jag inte köpa så mycket..." Så finns där ju alltid så mycket som "man behöver" ;-)
Så jag gick där ifrån med en nätt liten summa som ska betalas snart och inte nog med det, dessutom så bokade jag in ETT EGET party som jag ska ha om en månad... Jag slutar aldrig att förvåna mig själv...

Så eftersom det aldrig brukar bli särskilt lyckat när jag bokat in såna här partyn (tupperware, barnkläder etc...), det brukar sluta med att jag får ställa in p.g.a. för lågt deltagarantal, så har jag bjudit in minst dubbelt så många som jag brukar. Så vi får verkligen hoppas att någon tackar ja denna gången. Annars blir det duktigt pinsamt... ;-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!