Shop til you drop!

Det gjorde jag verkligen idag. Men jag antar att det är så när inte shoppat på länge, då bygger man upp så mycket shopping-energi att man verkligen shoppar till man droppar sen ;-)

Jag tänkte börja med att visa ett par saker som jag shoppat till att börja med, sen resten av sakerna visar jag under kommande inlägg.

Till mamma;


Älskar den vänstra ringen, tycker det är så snyggt med "två ringar i en" ;-) De är från Gina Tricot där jag även köpte ett vitt och ett svart långt linne. Det är i det närmaste en förbrukningsvara i min garderob ;-)


Skor från Scorett, 450 kr nedsatt från 1000kr. Vilket klipp!


Med dragkedja på baksidan

Novalie fick också ett par välbehövliga skor. Var inte dessa söta?




Kommer fler bilder på tjejernas kläder sen ;-)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Bella

Heej fin blogg du har,

allt bra med dig :)?

Kolla in min blogg om du är intresserad av mode eller vill följa en 18 årig Modell tjejs framgång i New York.

2011-07-25 @ 06:53:24
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!