Oh happy day!!!

I fredags blogga jsg ju om ett telefonsamtal som ledde till ett möte igår. Så mötet igår gick väldigt bra för idag ringde de tillbaka. Så fr.o.m den 29 augusti har jag FAST ANSTÄLLNING!!! TJOOHOO!!! :-D
Eller ja, provanställning, sen fr.o.m mitten på januari går det över i fast :-)

För första gången i mitt liv får jag FAST HELTIDSANSTÄLLNING! Allt annat har varit vikariat osv...

Inte nog med det, utan jag fick den lönen jag begärde! Vilket fick mig att tänka att jag kanske skulle varit lite tuffare och begärt ännu lite mer, eftersom de gick med på det utan förhandling.
Men sen å andra sidan så är det ändå mer än jag tjänat innan, så jag är definitivt NÖJD!!

Vilka kontraster! Igår mådde jag dåligt och var ledsen, tänkte mycket på mamma igår. Men så bara det blev en helomvändning idag. Ett litet (men stort för mig) besked kan ändra hela ens välmående på en minut.
Detta är en sån sak jag hade ringt mamma om direkt. Men jag vet att hon vet, hon var säkert med mig hela eftermiddagen igår <3

Tjingeling!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis!!! Så himla kul! Jag antar att det är samma ställe som du har varit på hittills? Klart att Eva var med, det sulle hon aldrig missa. Våra änglar är alltid med oss <3 Kramar i massor till dig!

2011-07-26 @ 16:23:44
Postat av: Jag

Tack gumman! Yes, det är samma ställe men en annan avdelning :-) <3

2011-07-26 @ 17:25:56
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/
Postat av: Linda

Jag tänkte skriva ungefär som Sandra så jag säger bara att jag delar hennes kommentar! =) Kram

2011-07-26 @ 18:32:25
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!