Ögonfransförlängning

Jag har fått ett tips på en produkt som skulle ge en längre och tätare ögonfransar! Jippi tänkte jag, eftersom jag har tappat en eller två ögonfransar, ett ärr sedan jag hade vattenkoppor när jag var mindre :-(

Dessvärre kostar det typ 900 spänn!!!
Sen är det tydligen inte helt säkert att det fungerar. En tjej fungerade det jättebra på, men en annan kompis till mig hade inte märkt någon särskild skillnad...
Frågan är om man är beredd att slänga ut dessa pengar på något som är så osäkert??

Jag har nog bestämt mig för att det är så pass viktigt för mig att jag vill testa det. Det finns ju inget snyggare än långa, fylliga fransar tycker jag ;-)


Det säljs bland annat på Hudoteket

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sandra Cliffmark

Härlig att se att din blogg e igång på riktigt igen Jyoti! Älskar läsa din blogg!!

2011-07-22 @ 09:02:38
Postat av: Jag

Hehe tack Sandra! Roligt att där är någon som läser den :-)

2011-07-22 @ 10:34:59
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!