Lovely Friday!

Denna fredagen började väldigt bra får jag säga!
Jag ringde ett samtal imorse som gick bra. Lite senare ringde hon tillbaka till mig och det samtalet resulterade i ett möte på måndag... Spännande!
Jag berättar mer när jag vet mer, vilket förhoppningsvis är snart ;-)

Huset har varit fullt av barn hela dagen. Flickornas kusin sov över inatt och har varit här hela dagen. Hon ska vidare till morfar ikväll då hon ska åka med honom till jobb.
Sen kom flickornas ena nästkusin och lekte, när hennes föräldrar var och jobbade.
Och nu har Dizas kompis kommit och ska sova över till imorgon.

De börjar nog bli trötta nu för nu är det hela tiden någon som kommer och gråter eller som är sur. Men nu är snart maten färdig och med lite mat i magen ska det nog bli bättre tror jag :-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!