Klippet!

Gick på Ellos, mest för att titta. Gjorde faktiskt några fina fynd :-)

Bl.a denna;

För endast 39 kr!!! Ja, ni läste rätt! Har kostat 399 kr (tror jag det var)

Sen köpte jag dessa;

Dessa kostade bara 79 kronor. Hur snygga vore inte dessa till ett par pumps och ett linne??

Förutom detta köpte jag ett par jeans och ett par puderrosa pumps som jag spanat in under en längre tid. Allt detta för knappt 600 kronor. Det tycker jag är klippet :-)
Sparade mer pengar än vad jag handlade för! Sen är det ju alltid lite av en chansning att handla på postorder, men det kan vi ta i det här fallet!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!