Gamla vänner

Idag hade jag besök av finaste barndomskamraterna :-)
Vi har känt varandra i drygt 20 år skulle jag gissa på, men 10 av de 20 åren har vi inte haft någon kontakt. Det blir ju bara så ibland!
Men så för lite mer än 2 år sedan så fick vi kontakt igen via facebook faktiskt!
Vi har barn i samma åldrar och det är precis som förr. Det är jag så tacksam för!

Så på fredag ska den ena dottern V komma hit och sova över hos Diza. Ska bli roligt, de två töserna är så lika på många sätt och kommer superbra överrens!

Nu är det matlagningsdags för sen är det träning!

Tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: Sandra Cliffmark

Tack för idag Jotis alltid lika kul o ses, o jag håller med ditt inlägg där att det e som förr hehe, man känner sig alltid så avslappnad hos er som om ingen tid hade gått! kramis på er alla!

2011-07-20 @ 22:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!