Fokus

Testade lite olika inställningar på  den manuella halvan av min kamera, har ju haft den i ett halvår nu, så tyckte det var dags.
Mina ambitioner med att skaffa en sådan här kamera var ju att ta lite fotokurser. Jag tog ju foto i min gymnasieutbildning, men på den tiden var det analoga kameror ;-)
Så vi lärde oss om bländare, sluttid och att framkalla svartvita bilder osv. Men det har man inte så mycket nytta av idag. Jag har en analog systemkamera och framkallningskit, men jag använder det sällan eller aldrig, men det är ju kul att ha om man nu skulle få för sig att ta fram de sakerna :-)

Lite olika inställningar;









Tog bilder på samma objekt för att man lättast skulle kunna se skillnaden.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!