Dagens träning...

...har helt tagit orken ur mig igen!
Jag tränade intensivt i 70 minuter, jag har nog aldrig svettats så mycket i mitt liv (jo, det har jag säkert, men det känns inte så just nu) känns riktigt riktigt gött.

20 minuter intervall löpning/powerwalk, styrka och 15 min cykling.

Känns bra att ha kommit igång, det tog ett tag. Jag hade bestämt mig för att sätta fart efter att vi kom hem från Sälen i januari, men motivationen infann sig aldrig. Sen åkte mamma in på sjukhuset i februari och sen hände det som hände i mars och sen har motivationen lyst med sin frånvaro. Det har liksom inte ens funnits med på kartan för orken och lusten att göra något har trytit, när det gäller allt...

Men som sagt, känns bra att ha kommit igång! Och att verkligen ta ut sig på träningen! Jag har tagit ut mig så pass att nu när jag ligger och slappar på sofflocket och varvar ner efter träningen så kände jag typ 4 gånger hur jag slumrade till *haha*

Nu-dusch, efter det- Liar Liar på TV6

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!