Bambi

Jag tog en chansning och skrev till storbloggaren Bambi, vars blogg jag följer.
Bambi blev sjuk i sköldskörtelcancer för lite mer än ett år sedan, när hennes lilla flicka var nyfödd och hennes pojke bara var liten. Hon opererades och fick genomgå jättestark strålning, då hon inte fick träffa sin familj alls. Jag har följt henne genom hela resan samtidigt som vi genomgick allt med mamma. Det är viktigt att veta att det även finns historier där cancer inte har en dödlig utgång. Jag är så glad för hennes skull, att hon idag är cancerfri!
Vill bara skriva ett inlägg och ett TACK till Bambi, som gjorde inte bara ett inlägg om min insamling, utan även donerade till insamlingen <3

Vill även skicka ett stort TACK till alla dem som donerat pengar till insamlingen så här långt! Det betyder mer än ni kan ana! Som mamma hade sagt; "Det värmer i hjärteroten" ;-) 

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!