Virus...

När ska jag lära mig???
Nu har vi fått virus på laptopen med. Jag har sagt att jag ska säkerhetskopiera alla foto och allting, men har skjutit det på framtiden eftersom jag (av någon anledning) är snål när det gäller externa hårddiskar (dumt att vara snål där, I know...).
Nu står hoppet till att brorsan kan rädda min käraste ägodel från säker död. Det viktigaste är fotona, kan han rädda dem så lovar jag att nästa inköp är en extern hårddisk. I swear!

Förutom det har Olas bil, som vi köpte förra året(!!!), gått i sönder. Det är något med fjädern på höger framhjul...
*Suck*
Hoppas det inte kostar alltför mycket. Så idag har vi varit utan bil och då blir det ju i morgon också. Så vi har fått ta hjälp av morfar och moster idag. Tur man kan ta hjälp av varandra så. Hoppas vi får bilen imorgon eftermiddag. Är ju väldans beroende av två bilar här ute på landsbygden ;-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!