Sjuklingar

Novalie har varit dålig i tre dagar nu. Hon hade 38-39 graders feber i söndags, igår hade febern lag sig men hon var fortarande dålig i magen och idag är hon lite hängig.
Mitt började igår, trötthet utan dess like. Jag somnade vid halv sju- sju i soffan. Så jag skulle gå och lägga mig tidigt, men eftersom Novalie hade problem med magen så blev det inte så tidigt ändå...
Idag har jag även huvudvärk. Vet inte riktigt vad detta kan bero på. Ola och Diza har iaf klarat sig *peppar pepar...*





Stackars lilla fjun...

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Fia

Usch då, stackars liten!

2011-01-25 @ 11:50:19
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/
Postat av: Linda

tulle liten! Krya på er och hoppas att resten av familjen slipper... kram

2011-01-25 @ 21:42:54
Postat av: siv

Krya på er...kram

2011-01-26 @ 21:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!