Ont i sidan!

Jag tänker inte lova er bilder på det vi gjort fler gånger. De kommer att komma, men jag kan inte säga när. Vi har inte riktigt fått gjort det vi skulle idag heller, så det får bli när det blir.

Plocket har gått på halvfart här idag, dels pga Novalie såklart, men även pga att jag har tok-ont i sidan. Från nedersta revbenet ner till höftbenet lite framåt i magen. Har inte den blekaste vad det kan bero på. Känns inte som en nerv och inte som håll. Jag är öm, om så bara någon råkar trycka till i min sida så gör det ont. Har haft det sedan igår. Hoppas på att det försvinner av sig själv precis som att det dök upp av sig själv!

Köket är iaf städat. Imorgon måste vi börja sätta dekorstenen, den kommer vi inte hinna sätta i veckan, åtminstone inte allt. Ska påbörja tårtan till broderns barn som fyller år på måndag. Vissa fyllningar måste man göra dagen innan för att de ska vara goda. Ev gör Ola den, men hinner han inte så gör jag den. Vi har lovat göra en tårta till henne, så det ska vi såklar göra! Om Ola gör den så gör han tårtbotten och HELA kitet själv. Om jag gör den blir det köpt tårtbotten, men jag gör ALLT annat själv ;-)
Jag är ju inte lika kunnig som min älskade man på det området! Men man kan ju inte vara bra på allt ;-)

Tjingeling! 

Kommentarer
Postat av: Sandra Cliffmark

Jag hade oxå så ont i sidan en gång dessutom var jag höggravid och det visade sig att jag hade muskelinflammation och fick äta penicillin, så går det inte över får du gå till doktorn! Mitt gick verkligen inte över från jag ätit penicillin par dagar! Gjorde så fruktansvärt ont att jag var nära på att ringa en ambulans en kväll till o med (innan jag visste vad det var)!

2011-01-08 @ 23:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!