Lika som bär

Det måste vara genetiskt;



Novalie sitter ju givetvis inte lika länge som Diza, men visst ser det roligt ut! Att Novalie är mer intresserad av tv:n än av sina leksaker haha. Mina gullefjun!

Diza var så gulig mot Novalie idag. Hon tyckte först at hon var lite jobbig när hon bara grät, hon var hungrig sen somnade hon en stund och när hon sen vaknade och var på gott humör igen så kom Diza och satte sig och pratade med henne. Givetvis skrattade Novalie (som ser upp så till sin storasyster). Så sa Diza; Jag älskar dig gumman! 
Det värmer i mammahjärtat, mina hjärtegryn, det finaste jag har!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hahah så sött =)

2011-01-12 @ 23:16:28
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/
Postat av: Ninni

Hmmm... Undrar vem dom har det från.... Hmmmm =)

2011-01-13 @ 19:47:30
Postat av: Sofie

Så gulligt. Måste vara underbart att få se syskonkärleken :)

2011-01-15 @ 09:40:06
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!