Inget bloggande idag

Det har varit tyst här på bloggen idag. Jag har haft fullt upp med att måla i matrummet, handla mat och nu på kvällen mår jag ganska dåligt.

I omgångar idag har jag målat fönsterna i matrummet. Novalie och Diza har ju fått ha lite uppmärksamhet också ;-) De har faktiskt fått mer upmärksamhet än matrummet så, no worries ;-)
Ska måla de en gång till imorgon, sen blir det till att skrubba golv, sätta upp de nya gardinstängerna jag köpt och flytta in möbler så vi kan börja leva drägligt igen...
Hela julen har varit ett stressmoment.

Sen var det en riktigt snabb tur till mataffären. Sen kom det en gubbe hit som säljer kött och fisk. SÅ SMIDIGT! De kommer hem till en var åttonde vecka. Nu kommer jag inte ihåg vad de heter men om någon är intresserad så kan jag berätta vad de heter för de kör på rekommendationer. De är Halmstad-baserade och har i september 2010 startat upp en filial här nere.

Nu mår jag skitkass och undrar om det är min tur nu att bli sjuk?? Diza och Ola har båda varit dåliga och jag känner mig illamående och febrig. Det är nog dags för sängen tror jag.

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!