Energitjuvar!

Jag hatar energitjuvar, livet är för kort för att låta sig tyngas ner av sådana människor. Brukar undvika sådana i största möjliga mån. Desvärre finns det vissa man inte KAN undvika. Som statliga och kommunala instanser, de första som jag tänker på är då Försäkringskassan (of course) och Lunds renhållningsverk.
Jag orkar inte gå in på det nu för jag blir bara så irriterad!!!
Men jag kan säga att de beter sig väldigt illa mot sina kunder och så hade ALDRIG ett privat företag kunnat bete sig.

Nu går vi vidare så jag kan släppa det...

Här hemma pågår förberedelse för skidsemester för fullt! Vi drar till Sälen på lördag ochför första gången ska vi åka till Hundfjället. Jag har tidigare bara varit  Lindvallen (som är en favorit) och en gång i Högfjället (som INTE är en favorit). Så det ska bli spännande att se hur det är i Hundfjället :-)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: DITTE

Det blir säker bra i Hundfjället också så njut nu av er semester. Kör försiktigt bara.

2011-01-13 @ 20:43:40
Postat av: Anonym

Hundfjället är bra,,mysigt, ha en trevlig semester,,kramis

2011-01-13 @ 21:54:26
Postat av: Sandra Cliffmark

Ha en trevlig resa!

2011-01-14 @ 14:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!