Året som gått del 2

Juli 2010

I juli blev jag halvtidssjukskriven pga foglossningen som började redan i vecka 16 ungefär. I juli var den så illa att jag knappt kunde gå.
Denna månaden gick vi på bröllop i Halland;

Gravidkropp full med vatten...

Augusti 2010

Den andra augusti firade vi vår andra bröllopsdag!
Den sjätte augusti firade jag min 28:e födelsedag, då fick jag ett blombud till jobb av mina fina älsklingar :-)
I mitten av augusti blev jag helstidssjukskriven.
Den 25:e augusti blev jag inlagd på sjukhuset eftersom jag hade skyhögt blodtryck och hög njurpåverkan.
Den 29:e augusti, tre veckor för tidigt, kom vår andra lilla prinsessa äntligen till oss;


September 2010

Den andra september fick vi äntligen komma hem, efter mycket oroligheter! Jag var väldigt sjuk både före och efter förlossningen. Efter förlossningen fick jag jättelågt blodvärde så jag fick 2 påsar blod, också hade jag postspinal huvudvärk, det tog ett par dagar innan de kom på att det var det jag hade. När det var fastställt så bad jag dem att ge mig det som gjorde att jag kom hem snabbast. Jag fick injicerat mitt eget blod i ryggmärgen, det gjorde ont utav bara helvete men det var det värt, för sedan försvann huvudvärken på ett par timmar och jag kunde börja fungera som en normal människa igen :-)

Vi ändrade om lite i hallen;

Dizas lag spelade sin första fotbollsmatch!

Oktober 2010

Diza friserade sig själv för andra (och sista!!!) gången i sitt liv...
 

Dags att göra inbjudan till dopet;


Fasaden på vårt hu blir färdigputsad!
Diza lärde sig cykla (eller påbörjade det iaf).



November 2010

Diza fyllde 5 år och fick en 3d prinsesstårta av sin pappa;



Novalie döptes!

December 2010

Äntligen jul!!
Fast månaden började trist med att mamma åkte in på sjukhuset och vi fick det tråkiga beskedet att cancern spridit sig. Hon opererades samma månad.
Novalie smakade mat för första gången!!


Vi högg gran!
Novalie lärde sig att hålla i sina leksaker!
Jag överraskade pappa på hans födelsedag med en tårta, den första jag gjort av sugarpaste ;-)



Vi började göra om i matrummet!

Låt oss nu se vad som kommer under detta året! Må det bli ett år av lycka och framgång!
(De små bilderna är klickbara).

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!