19 Feb 2011

Nu ska jag börja blogga så smått igen.
Detta har hänt den senaste tiden; Vi har varit på bio och sett Trassel. Den var superbra!
I förrgår fick jag äntligen min nya kamera (som jag fick i julklapp), den var ca 1 månad försenad. Men nu är den äntligen här! Superfina bilder tar den. Ni ska få se bilder sen.
Vi har varit sjuka i omgångar här hemma. Alla är ju det dessa tider. Det är inte uan att man blir lite sliten av det. Nu är det Novalie som är sjuk (igen). De senaste nätterna har hon och jag suttit i sóffan och "sovit" för att hon ska få luft. Lilla fjun!

Jag har varit på föräldramöte inför Dizas skola! Kan inte fatta att min lilla tjej sa börja skolan efter sommaren!!
Sen har jag tackat nej till ett jobberbjudande, vi fick inte riktigt ihop det med mamma-/ pappaledighet tyvärr.
Kommer förhoppningsvis fler tåg.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!