Paus!

Som ni kanske märkt så har det blivit ett uppehåll i bloggandet. Just nu har jag väldigt mycket på min tallrik, jag hoppas att det snart blir lite ljusare och att jag orkar mer.
Jag älskar att blogga och vill fortsätta, men pga allt som händer just nu så känner jag att bloggen får vänta.
Jag vill ha en viss stämning i bloggen och vill inte att den ska påverkas av allt annat, därav uppehållet.

Jag hoppas att ni fortsätter att titta in då och då, för jag kommer att fortsätta blogga, så fort energin infinner sig (vilket är snart hoppas jag). 

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Sandra Cliffmark

Låter ju inte roligt! Hoppas du mår bättre snart :)

2011-02-07 @ 09:43:19
Postat av: Linda Runn

Tack ska du ha!!

Barbafigurerna är gjorda i sugarpaste och marsipan (svart och röd)

2011-02-18 @ 19:56:04
URL: http://lindarunn.blogg.se/
Postat av: Sofie

Fluff ja.. ska väl vara nått piffigare namn :P hihi.. Gott är det iallafall, vad man än kallar det :)

2011-02-18 @ 22:07:20
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!