Disney On Ice

Trots den jobbiga natten i söndags och att vi spenderade hela söndagsmorgonen på sjukhuset så var vi på Disney On Ice på eftermiddagen.
Diza fick biljett till det i present när hon fyllde år i novemeber, av min kusin och hans familj. En perfekt present!
Så köpte dessutom jag och Ola, mina syskon och deras familjer biljetter. Så vi följde alla med!
Ja, förutom Ola då. Han fick bli hemma med vår lilla sjukling. (Typiskt att det ska vara så när man väl ska iväg på något)

Showen var jättebra! Barnen uppskattade det, men jag tror att vi vuxna uppskattade det lika mycket faktiskt ;-)






Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!