Vår fredag kväll!

I skrivandets stund går Kingdom of Heaven på tv, Novalie ligger i hörnet på soffan och sover, Diza ligger i den korta delen av soffan och sover och Ola ligger på andra sidan. Fast han är faktiskt vaken, tro det eller ej!
Han har jobbat natt hela veckan och jobbat över nästan varje dag, stackaren, fast så är det när man har han position. Då måste man jobba mer än alla andra...
Ljusen är tända och godiset står på bordet. Det är fredagsmys ;-) 

Imorgon ska Ola hålla på med fasaden. Jag ska åka med flickorna på Dizas fotboll.

Jag har insett att mitt bloggande har fått lida en hel del. Har visst tagit längre tid för mig att komma in i vardagen än vad jag hade räknat med...
Man har visst aldrig så mycket att göra som när man inte jobbar ;-)
Men skämt åsido, så är anledningarna att bloggen blivit lidande faktiskt bl.a problemmed försäkringskassan, husbygge, nya vardagsutiner m.m.
Så inspirationen att skriva har dämpats en del, men jag känner att den börjar krypa tillbaka så smått.
Så jag är snart tillbaka där jag var innan, kanske till och med lite mer.

Nu är det snart godnatt!

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!