Uppdatering

Jag försöker städa här, men Novalie är ganska omöjlig idag, hon vill inte ligga själv och hon vaknar hela tiden. Så jag tänkte att jag kunde uppdatera lite med vad som händer just nu.
Jag var sjuksriven heltid i en dryg månad innan Novalie föddes. Jag var ju extremt sjuk. Men försäkringskassan vill inte betala ut några pengar. I brevet står det att en av anledningarna till det är att jag födde för tidigt!!! Hur resonerar man då??? Det finns ju en anledning till det liksom!
Det är en sketen månad det handlar om, det är ingenting för dem, men för mig handlar det om jag ska kunna betala mina räkningar eller inte. Vi har dessutom redan tagit av våra sparade pengar för att de inte har betalat ut vad de ska. Så de sitter jag och jagar dagarna i ända. Det tar HELA dagar och då har jag ändå inte fått prata med rätt stolpskott än!

Sen har vi problem med de som levererade vattenrenaren. Jag vägrar betala så mycket pengar för något som inte fungerar!
Nu har det varit så många turer fram och tillbaka att jag hotade med reklamation. Men det händer inget. Det är helt enkelt skitdålig service på Bra Vatten!!
Så den tid som inte försäkringskassan stjäl av en går till dem nötterna istället.

Jag håller på med lite pyssel på sena kvällarna, den enda tiden där är över, som jag ska visa bild på senare.

Vill bara att allt detta ska lösa sig snarast, det är så stressande. Jag vill bara kunna koppla av ochnjuta av den korta tiden man får vara hemma med barnen...

Tjingeling! 

Kommentarer
Postat av: Sandra Cliffmark

Ja dom e inte som dom borde vara, dom klyddar så jäkla mkt alltid! Hoppas det löser sig för er snart! stor kram

2010-10-15 @ 18:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!