Det började brinna...

...i min lykta som jag fick av en kompis när jag fyllde 25år.
Jag satt med Novalie i famnen, Joanna och Diza och tittade på film. Joanna satt framför fönstret där lyktan stod så det var on som märkte det.
Som tur var var Ola hemma och kunde komma och hjälpa mig ;-)
Den bev så varm så att taket på den, som var av stål, sprack och hela lykta gick i sönder.

Om sanningen ska fram så märkte jag ingenting, inte Diza heller som satt och spelade data, så det var verkligen tur att Joanna var här ;-)


Tjusigt va??

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch, tur att det inte exploderade och flög bitar till höger och vänster...

2010-11-01 @ 05:54:35
Postat av: Sandra Cliffmark

OJ!! det kunde gått illa...

2010-11-01 @ 08:16:19
Postat av: Jyoti

Ja, det var tur att Joanna var där. Kunde slutat illa annats...

2010-11-01 @ 15:03:15
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!