Trötter

Denna dagen har det inte hänt jättemycket. Jag har varit helt utpumpad...
Imorse gick vi upp vid halv åtta och gjorde oss i ordning för Diza skulle till dagis. Så ringde syrran och frågade om vi kunde passa Tino medans hon tränade så det gjorde vi (jag och Novalie).

Egentligen skulle vi på sångstund efter det, men kompis T sms:ade och sa att de hann inte. Så vi struntade också i det. Istället körde vi allihopa till mormor och morfar och när vi kom dit var morfars systrar där på besök. Med fsater T:s söta söta chiuaua, Arnold :-) 


Världens sötaste Arnold!

Efter ett tag passade jag på att sticka och träna när jag ändå hade så många barnvakter ;-)
Så hämtade jag Diza på dagis och vi åkte till mormor och morfar igen.

Mormor och morfar bjöd Diza och syrrans familj på kålpudding, jag hade oxå gärna tagit en bit, men jag startade om på cambridgekuren idag :-(
Jag var så trött när de andra åt att jag satt med Novalie liggandes på min mage, med pappas laptop bredvid mig i soffan och somnade flera gånger. Mitt i läsandet (på datorn)...

Sen körde vi hem och nu sitter jag här i soffan. Resten av familjen sover och nu ska jag strax gå och lägga mig.

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!