Shoppingdag!

Idag har blivit en ofrivillig shoppingdag.
Jag har varit hitan och ditan och handlat! Jag skyller iitegrann på Diza, för jag var tvungen att åka och handla present till henne idag. Alltid ska man vara ute i sista sekund...

Vi köpte ett;

Nintendo DS Lite

Och innan någon kommenterar om att hon är för liten eller att det är dyrt så ska jag säga att hon får aldrig så här dyra preenter annars. Men hon har önskat sig ett jättelänge och hon kan spela på dem. Hon är en fena på datorer och spel!
Så nu, eftersom många hon känner har ett, så tyckte vi att det var dags för ett ;-)
Hon kommer att bli överlycklig!!

Visar resten av mina fynd senare!

Tjingeling! 

Kommentarer
Postat av: Sandra Cliffmark

Jag säger bra köp, jag har ett sånt o ungarna älskar det!! :)

2010-11-04 @ 20:00:08
Postat av: Jyoti

Låter bra tycker jag! :-)

2010-11-05 @ 00:02:11
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/
Postat av: Johan

Köp ett nintendo DSi istället. Den e med kamera. Mycket roligare tycker jag

2010-11-05 @ 21:02:59
Postat av: Jyoti

Jo, jag stod och tittade på det. Men jag tänkte att vi börjar med detta, så byter vi upp oss sen.

2010-11-06 @ 14:14:06
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!